Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Gadis HAIRAN Nampak Lampu Flash Dari Tandas Sebelah. Rupa²nya Ada Lelaki Tengah Rakam Dia Buang Air !!!

Gadis HAIRAN Nampak Lampu Flash Dari Tandas Sebelah. Rupa²nya Ada Lelaki Tengah Rakam Dia Buang Air !!! | JEMPOL – Seorang lelaki berusia 33 tahun ditahan polis kerana disyaki merakam gambar seorang wanita sedang membuang air kecil di tandas pasar raya Tesco Bahau di sini tengah hari tadi.

Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Noorzainy Mohd. Noor berkata, lelaki itu terlebih dahulu diberkas oleh orang awam selepas perbuatannya disedari wanita berusia 21 tahun tersebut.

“Dalam kejadian kira-kira pukul 12.45 tengah hari itu, mangsa yang merupakan seorang pelanggan pasar raya tersebut terlihat cahaya kamera ketika mencangkung untuk membuang air kecil.

“Dia kemudian melihat ada tangan dari bawah tandas sebelah memegang telefon bimbit. Mangsa keluar dari tandasnya dan bertindak menendang pintu tandas tersebut,” katanya ketika dihubungi pemberita hari ini.

Noorzainy berkata, mangsa kemudian mendapati ada seorang lelaki mamakai baju warna merah sedang memegang telefon bimbit di dalam tandas bersebelahan tersebut lalu merampas telefon bimbit berkenaan.

Kata beliau, mangsa seterusnya keluar daripada tandas wanita itu sambil menjerit meminta pertolongan sebelum mendapatkan bantuan seorang lelaki yang kebetulan berada di hadapan tandas lelaki.

Menurut beliau, lelaki itu kemudian bertindak memberkas suspek dan melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis.

Beliau berkata, siasatan awal polis mendapati suspek yang berasal dari Gemas bekerja sebagai pemandu lori, positif penyalahgunaan dadah, sudah berkahwin dan mempunyai tiga anak.

“Siasatan masih diteruskan dibawah Seksyen 509 dan 511 Kanun Keseksaan,” katanya.

Sumber:- Koleksi gambar video

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Gadis HAIRAN Nampak Lampu Flash Dari Tandas Sebelah. Rupa²nya Ada Lelaki Tengah Rakam Dia Buang Air !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2ovNvhb
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.