Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Dilantik Menjadi Jurufoto Kereta Bernilai 200k. Tetapi Dia Hanya Gunakan Kereta Mainan Sebagai model. Hasilnya Sangat MENGEJUTKAN !!!

Dilantik Menjadi Jurufoto Kereta Bernilai 200k. Tetapi Dia Hanya Gunakan Kereta Mainan Sebagai model. Hasilnya Sangat MENGEJUTKAN !!! | Sememangnya melantik seorang jurufoto bagi membuat pengambaraan foto sesebuah kerta memakan kos yang tinggi. Tetapi, Felix Hernandez berjaya membuktikan kreativiti lebih diutamakan berbanding kos yang mahal.

Selepas dilantik Audi Timur Tengah untuk menjalankan pengambaraan kereta terbaru, Felix begitu teruja untuk menghasilkan sebuah projek mega tetapi bersaiz kecil.

Percayakan anda, Felix menangkap gambar kereta Audi menggunakan kereta mainan sahaja? Walaupun Felix pakar dengan dunia serba ‘kecil’ ini, tetapi projek ini merupakan projek yang paling mencabar dan sukar bagi beliau.

Menurut beliau, “Saya lebih biasa dengan model bersaiz skala 1/18 tetapi untuk model Audi Q2 saya perlu menggunakan model bersaiz skala 1/43”. Beliau jelas berbangga kerana projek sekecil ini merupakan pertama kali yang dibuat oleh beliau.

Felix telah mencipta padang pasir prototaip hasil rekaan sendiri. Gumpalan pasir dan air digunakan bagi mencipta satu hasil yang sangat artistik.

Untuk meningkatkan pencahayaan, beberapa lampu LED digunakan serta beliau telah mencipta satu jalan raya seolah-olah seperti berada di Dubai.

Walaupun demikian, Felix turut melawat Dubai bagi melihat keadaan sebenarnya disana supaya boleh dijadikan contoh dan inspirasi untuk menghasilkan foto yang menakjubkan.

Khas buat pembaca Khalifah Media Networks, saksikan hasil fotografi ini!

Saksikan video ini pula, disebalik sebuah projek ‘mini’!

Sumber:- Era Baru

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Dilantik Menjadi Jurufoto Kereta Bernilai 200k. Tetapi Dia Hanya Gunakan Kereta Mainan Sebagai model. Hasilnya Sangat MENGEJUTKAN !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2owPyBF
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.