Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

[VIDEO] Sengaja Letak Duit Dan Biarkan Tingkap Terbuka. Tetapi Sesuatu Yang TAK DISANGKA Telah Dirakam !!!

[VIDEO] Sengaja Letak Duit Dan Biarkan Tingkap Terbuka. Tetapi Sesuatu Yang TAK DISANGKA Telah Dirakam !!! | Pada masa kini duit adalah segalanya. Kerana duit juga kita boleh kenal perangai sebenar seseorang. Nak menguji seseorang itu sama ada dia amanah atau tidak, ujilah dengan duit yang banyak, begitu juga orang yang miskin teruji dengan duit ketika mana mereka memerlukan sesuatu. Duit amat bernilai bagi mereka.

Tetapi antara orang yang kaya dan orang yang miskin, golongan manakah yang paling terkesan bila melihat duit? Itulah yang cuba dirungkai oleh sekumpulan pengkaji sosial apabila mereka melakukan eksperimen sosial ke atas 2 golongan yang berbeza.

Mereka meletakkan duit di atas dashboard sebuah kereta yang dibiarkan tingkapnya terbuka di 2 tempat. Pertama dikawasan tempat tinggal orang-orang kaya manakala yang kedua di tempat orang-orang miskin.

Dalam eksperimen yang mereka lakukan kebanyakkan orang yang melihat duit yang diletakkan di dalam kereta yang dibiarkan tingkapnya terbuka tanpa berfikir panjang terus mengambilnya. hinggalah sampai kepada seorang vateran askar. Apa yang berlaku memang tidak dijangka.

 

Sumber;- Youtube

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post [VIDEO] Sengaja Letak Duit Dan Biarkan Tingkap Terbuka. Tetapi Sesuatu Yang TAK DISANGKA Telah Dirakam !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2shJS0n
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.