Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

[VIDEO] Detik MENGEJUTKAN Pencuri Basikal Yang Cuba Melarikan Diri Dari Polis Tiba² TERBANG Ke Udara !!!

[VIDEO] Detik MENGEJUTKAN Pencuri Basikal Yang Cuba Melarikan Diri Dari Polis Tiba² TERBANG Ke Udara !!! | Ini adalah rakaman detik seorang pencuri basikal terbang di udara selepas dia ditembak dengan Taser ketika cuba melarikan diri dari ditahan polis.

Carlos Sierra yang sedang menunggang basikal melalui tempat letak kereta Surfside, Florida telah dihalang oleh 2 orang pegawai polis yang mendapat laporan kecurian basikal daripada sebuah kondominium di kawasan itu. Rakaman CCTV menunjukkan seorang lelaki gelandangan berusia 26 tahun itu diarahkan untuk meletakkan basikal dan berbaring di atas tanah.

Pegawai kemudiannya mengiringi suspek yang digari apabila dia cuba melarikan diri. Sierra dilihat melarikan diri, dan berlaku adegan kejar mengejar. Pada ketika itu, polis telah bertindak menembak Sierra dengan taser menyebabkan sierra kelihatan terbang terbang ke udara.

Dengan tangannya masih bergari di belakang, dia mendarat dengan muka di atas jalan. Polis tidak mendedahkan tahap kecederaan suspek. Tetapi terdapat gambar yang mendedahkan mukanya bengkak dan berlumuran darah.

‘Dikenali sebagai lelaki gelandangan dengan rekod jenayah, pecah rumah dan mencuri, Kata Sarjan. Marian Cruz,

‘Dengan melarikan diri ke jalan raya, bukan sahaja dia meletakkan dirinya dalam bahaya tetapi juga pemandu lain, “kata Cruz. ‘Dia bernasib baik, ianya awal pagi Sabtu, dan tidak terdapat banyak kereta.’ Sierra telah didakwa atas kesalahan pecah rumah, menghalang penangkapan dan kerosakan jenayah.

Lihat video:-

Sumber:- DailyMail

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post [VIDEO] Detik MENGEJUTKAN Pencuri Basikal Yang Cuba Melarikan Diri Dari Polis Tiba² TERBANG Ke Udara !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2rsQpqJ
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.