Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Najib tidur pembukaan ASEAN 2017 jadi tajuk berita akhbar luar negara


KISAH Najib tidur dalam pembukaan Sidang ASEAN di Manila yang viral baru-baru ini turut menjadi tajuk berita akhbar Indonesia.

"PM malaysia tidur di pembukaan KTT ASEAN," menjadi tajuk berita yang melaporkan kejadian tersebut dalam salah satu akhbar berkenaan.

Najib Tidur

"Perdana Menteri Malaysia Najib Razak terakam oleh kamera saat tertidur ketika upacara pembukaan KTT ASEAN ke 31 yang baru sahaja selesai di Pasay City, Filipina.

PM Najib ketika itu duduk di sebelah perdana menteri New Zealand Jacinda Adern, dalam foto yang diperolehi PM Najib betul-betul sedang memejamkan matanya," lapor akhbar itu.

"Seketika setelah di Duterte mengakhiri pidatonya tepuk tangan terdengar seantaro gedung dan tentu suara tepuk tangan itu membangunkan PM Najib. Lantas PM Najib langsung ikut berdiri dan tepuk tangan." Lapor akhbar itu lagi.

Video yang merakam aksi tidur Perdana Menteri itu, menjadi viral di Malaysia malah jutaan warga Kuala Lumpur dilaporkan sudah menonton dan berkongsi video itu di facebook dan twitter.

Sumber : Friscomedia

from I Am Kiram http://ift.tt/2jFUV3m
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.