Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Ayah Aku Baru MeninggalMemang Dia Tak Layak Ke SyurgaAku Tak Nangis Sebab Dia Rupanya

Ayah Aku Baru Meninggal..Memang Dia Tak Layak Ke Syurga,Aku Tak Nangis Sebab Dia Rupanya|Sejak dari darjah 1 dia menjadi anak murid saya. Setiap tahun juga dia mendapat nombor 1 di dalam kelas. Bijak. Kalau suruh menghafal dialah yang akan ke depan dulu. Namun semua hamba layak diuji.

Ayah Aku Baru Meninggal..Memang Dia Tak Layak Ke Syurga,Aku Tak Nangis Sebab Dia Rupanya

Ayah Aku Baru Meninggal..Memang Dia Tak Layak Ke Syurga,Aku Tak Nangis Sebab Dia Rupanya

Read more

Sumber: bulletinmedia

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.