Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

PELIK Suami Tido Khemah Kat Laman Rumah, Puncanya Buat Isteri MARAH !!!

PELIK Suami Tido Khemah Kat Laman Rumah, Puncanya Buat Isteri MARAH !!! | Saya baru kahwin masa bulan puasa lepas, sebab nak jimat kos. tak payah buat catering. Tapi bukan itu saya nak cerita. Yang saya nak cerita pasal bini saya. Dia minat ikan laga. Saya pulak minat ikan haruan.

Gambar Hiasan Sumber Google Images

Baru-baru ni makanan hidup ikan haruan saya habis.jadi saya curi-curi ambil ikan laga bini saya dua ekor buat makanan ikan haruan saya. Sekali dia perasan ikan dia hilang.

Dah dua malam saya berkhemah kat laman rumah ni. Siap buat unggun api bagai. Api tu terkena duckscarf dia sidai kat luar. Makin marah la dia. Saya ganti balik dengan scarf pasar malam.

Dia merajuk lagi. Sekarang dia kat rumah mertua dengan ikan laga dia. Saya kena tinggal, Jadi terpaksa goreng ikan haruan tadi sebab dah xde lauk. Perempuan memang macam ni ke?- Peminat Haruan

Hi admin.hide kan nama sy.tkut nt ramai pm.Saya bru kawin masa bulan posa lepas,sbb nk jimat kos. Xyah buat catering….

Posted by Kisah Rumah Tangga on Wednesday, July 19, 2017

Kredit : KRT

P.S. 1 – Siapa Yang Cipta Allah. Ini Jawapan Seorang Imam Yang Buat Ramai Umat Islam TERKEJUT !!!
P.S. 2 – Inilah 4 TANDA Malaikat Maut BERITAHU Ajal Kita Nak Tiba TAPI Ramai Buat-Buat TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Inilah 12 Gambar Rumah Baginda Nabi Muhammad S.A.W Yang Mungkin Anda Tak Pernah Lihat !!!
P.S. 4 – Maklumat Sulit NASA Terbongkar..Temui Satu Tanda Kiamat Di Sungai Eufrat Yang MENGGERUNKAN !!!
P.S. 5 – PERHATIAN.. Jangan MINUM Air Botol Plastik Dalam Kereta Anda… Ini Akibatnya……

The post PELIK Suami Tido Khemah Kat Laman Rumah, Puncanya Buat Isteri MARAH !!! appeared first on MALAYSIA KINII.



Sumber : MalaysiaKini

from I Am Kiram http://ift.tt/2tpunY9
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.