Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Orang Tua Tumbangkan 2 Lelaki Kurang Ajar, Ramai Tak Tahu Yg Orang Tua Itu SEBENARNYA….

Orang Tua Tumbangkan 2 Lelaki Kurang Ajar, Ramai Tak Tahu Yg Orang Tua Itu SEBENARNYA…. | Pepatah melayu ada menyebut “sarang tebuan jangan dijolok” ini merupakan pepatah yang sesuai untuk menggambarkan keadaan  2 lelaki yang diajar tentang adab oleh seorang warga tua.

Menurut laman erabaru, video yang berdurasi 45 saat ini menunjukkan dua orang lelaki yang sedang bersembang dengan seorang tua, dalam keadaan yang tegang dan berlaku pertengkaran.

2 lelaki itu dilihat memaki hamun dan menuturkan kata-kata yang tidak baik, menunjukkan tindakan tidak menghormati orang tua tersebut. Menurut laman berita Sepanyol, 24 Horas, dua orang lelaki baru sahaja keluar dari sebuah kedai membawa sebuah bag barangan, keluar pada masa yang sama dengan orang tua tersebut.

Orang tua tersebut yang tidak tahan dengan sikap kurang ajar dua pemuda tersebut bertindak memberi pengajaran mengenai adab hidup bermasyarakat kepada dua lelaki tersebut.

Orang tua tersebut menumbuk lelaki tersebut dan apabila seorang pemuda lagi cuba menyerang orang tua tersebut, dia membalas dengan tumbukan lalu membuatkan lelaki itu rebah.

Rupa-rupanya, lelaki tu itu sebenarnya merupakan bekas ahli tinju, yang masih lagi tidak hilang keupayaannya.

Tonton video tersebut di sini:

Sumber:- Era Baru

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Orang Tua Tumbangkan 2 Lelaki Kurang Ajar, Ramai Tak Tahu Yg Orang Tua Itu SEBENARNYA…. appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2uUGqxa
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.