Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Eksklusif ! Ini Pengakuan Ibu Tentang Jantina SEBENAR Nur Sajat Yang Buat Ramai TERKESIMA !!!

Eksklusif ! Ini Pengakuan Ibu Tentang Jantina SEBENAR Nur Sajat Yang Buat Ramai TERKESIMA !!! | Nur Sajat merupakan antara jutawan kosmetik di Malaysia yang agak kontroversi dan menjadi buah mulut netizen hari ini, Siapa tidak kenal kan? Sehingga ke hari ini status jantinanya diragui oleh sebahagian besar netizen, ada yang percaya Sajat adalah lelaki yang bertukar pada wanita, atau Sajat dilahirkan sebagai Khunsa.

Dalam satu dokumentari khas yang membicarakan tentang fenomena mak nyah yang diterbitkan beberapa tahun lalu, pihak media telah menemuramah sajat dan keluarganya dan ini pengakuan ibu Sajat sendiri mengenai jantina anaknya itu.

Menurut laporan laman Kisah Dunia, “Ibu Sajat menceritakan, bahawa sejak kecil lagi, Sajat sudah mula menunjukkan cenderungnya ke dalam dunia wanita apabila dia sering dan gemar bermain alat makeup. Malahan, Sajat juga sering memakai pakaian wanita milik kakaknya atau adiknya.

Selain daripada itu, ketika tidur juga Sajat mempunyai tabiat akan memakai kasut tumit tinggi milik ibunya. Naluri keperempuan dalam diri Sajat yang dilahirkan sebagai seorang lelaki amatlah kuat hingga dia sendiri nekad untuk menukar jantinanya.

Ibu Sajat menambah, dia adalah orang pertama yang mengesan perubahan Sajat apabila Sajat mula mengambil pil hormon sejak usianya 14 tahun. Namun walaupun dirinya mak nyah, Sajat ketika itu yang masih kecil telah mampu untuk mencari duit belanjanya sendiri.

Sebagai seorang ibu, pastinya berat dan sukar untuk menerima hakikat anak yang dilahirkan didunia adalah lelaki namun mengambil keputusan menukar jantina kepada perempuan. Segala cacian dan hinaan dari masyrakat membuatkan keluarga tidak menerima perbuatan Sajat. Namun, air dicincang takkan putus.

Menyedari Sajat itu adalah anak kandungnya, lama kelamaan mereka terpaksa menerima kenyataan. Ibu Sajat juga menasihati para ibu bapa agar tidak memulaukan atau membuang sekiranya mempunyai ahli keluarga yang bertukar jantina asal.

Apa yang seharusnya dilakukan ialah, tetap memberikan sokongan tidak berhenti pada mereka, kerana walaupun wajah dan jantina berubah namun jangan hati yang berubah. Adik Sajat juga mengatakan, abangnya tidak minta dilahirkan di dunia seperti ini.

“Sakit sebenarnya jadi macamni. Bayangkan kalau diri saya ini wanita, tiba tiba saya rasa yang saya lelaki,” ujarnya.”

Walau apa pun status jantinanya yang sebenar, kita sebagai manusia mestilah mengharapkan dia kembali kepada fitrah sebenar kerana akhirnya setiap manusia akan bertemu Allah untuk penghakiman.


Sumber:- Kisah Dunia

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Eksklusif ! Ini Pengakuan Ibu Tentang Jantina SEBENAR Nur Sajat Yang Buat Ramai TERKESIMA !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2uMUAiP
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.