Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Pernah Kena Reject Sebab Gemuk, Gadis Kongsi Tips Turunkan Berat Badan Lebih 20KG

Pernah Kena Reject Sebab Gemuk, Gadis Kongsi Tips Turunkan Berat Badan Lebih 20KG

Dulu dirinya pernah kena reject sebab gemuk, namun akhirnya dia bertekad untuk menurunkan berat badannya sehingga kurang lebih 20kg! Gadis ini berkongsi akan rahsia menurunkan berat badan yang dipraktikannya sehingga dirinya berat badannya menurun dari 65kg kepada 39kg!

So, inilah apa tips dan rahsia berat badan turun yang dikonsikan oleh gadis ini:


  • Tahan nafsu makan, tak kisah sama ada masa tu kau kebulur macam manapun tetap juga kena tahan!
  • Gantikan nasi dengan buah-buatan dan sayur-sayuran. Okey, part ini memang buat I kurus. Buah yang I amalkan ialah apple hijau je.
  • Exercise sejam sehari tapi disebabkan you dah cut nasi so memang you akan rasa penat and tak larat. In this case you buat 30 minit cardio pun dah okay asalkan badan tu keluar peluh.
  • Jangan stress! Bila stress mulalah lapar pastu nak makan. Eeee geram
  • Last part tanam azam dalam diri yang AKU NAK KURUS! START YOUR DIET TODAY NOT TOMORROW. Sesetengah orang boleh diet makan nasi tapi dengan portion kecil tapi sebenarnya ada juga sesetengah badan yang langsung tidak boleh terima macam i. So for those yang ada masalah macam i dulu, stpo untuk beberapa bulan dari makan nasi. Lepas dah nampak hasil makan la sikit tapi jangan la sampai tak terkawal silap-silap hari bulan gemuk balik. Sampai sekarang i still amalkan diet and exercise untuk maintain body dan untuk sihatkan badan and sampai sekarang i still tak makan masi, almost 9 bulan tanpa nasi dan makanan yang banyak calori. Hopefully you guys yang mana tak confident dengan berat badan boleh start amalkan cara-cara ni dengan harapan AKU NAK KURUSSSS. Sekian.


Memang benarlah bahawa perempuan gemuk apapbila dia berjaya menurunkan berat badannya akan secara automatik kelihatan cantik memukau! So, mana-mana antara anda yang pernah kena reject sebab gemuk atau berniat untuk kuruskan badan, bolehlah cuba tips menurunkan berat badan yang dikongsi oleh gadis ini.


from I Am Kiram http://ift.tt/2iYnoNq
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.