Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Wanita Kesunyian Tawar iPhone 7, Mahu Upah Invididu Menyamar Jadi Anak

Wanita Kesunyian Tawar iPhone 7, Mahu Upah Invididu Menyamar Jadi Anak

menyamar-anak

Seorang wanita menajdi viral apabila telah memberi tawaran mengupah sesiapa yang boleh menyamar menjadi anak perempuannya di sebuah percutian di Hainan.

Li Yanling yang telah berusia 63 tahun berasa sunyi dan meluahkan perkara itu di laman sosial China.

Dia kini mula menerima tawaran dari orang ramai yang tertarik dengan tawaran itu.

Perkongsian Li pantas viral dan beribu-ribu netizen berebut untuk meneman Li dan ada yang ikhlas ingin menemaninya tanpa upah.

Selain percutian, wanita itu juga berkata dia akan memberi sebuah iPhone 7 untuk individu yang menerima tawarannya itu.

Ini komen Li:

“Saya tinggal berkeseorangan di Zhengzhou dan ingin seorang wanita muda berumur antaa 19 – 24 tahun untuk menemani saya bercuti, berbual dan ambil foto dengan saya,”

“Suami saya ada rakan hiking sendiri dan saya tak mahu ganggu anak saya (di Canada),”

Sebenarnya Li bukanlah hidup sebatang kara. Beliau mempunyai seorang anak perempuan yang telah berpindah ke Canada manakala suami seorang ‘kaki hiking’. -PENMERAHDOTCOM

The post Wanita Kesunyian Tawar iPhone 7, Mahu Upah Invididu Menyamar Jadi Anak appeared first on PenMerah.com.



Sumber : Penmerah

from I Am Kiram http://ift.tt/2hA8Pyt
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.