Videos

Find Us On Facebook

berita

Di Tuduh Keluar Dengan Suami Orang. Fiza Elite Di SERANG Beberapa Wanita Di Instagram !!!

Di Tuduh Keluar Dengan Suami Orang. Fiza Elite Di SERANG Beberapa Wanita Di Instagram !!! | Viral isu Fiza Elite yang menjadi punca penceraian kekasih baru bersama dengan bekas isteri. Sejauh mana kebenaran cerita tersebut kami sendiri tidak pasti. Tetapi ada ura-ura mengatakan lelaki berkenaan bercerai dengan bekas isteri sebaik sahaja berkenalan dengan Fiza Elite.

Beberapa wanita bertindak menyerang Fiza di Instagram dan melemparkan kata-kata kesat yang berbaur hinaan. Kali ini, Fiza dituduh merampas suami orang dan apa yang mengejutkan mereka dikatakan sudah mula tinggal satu rumah? Betul ke ni? Jom baca dekat bawah ni.

Walau bagaimanapun, Fiza tidak berdiam diri malah melaporkan perkara ini kepada pihak polis. Mungkin ada beberapa pihak yang tidak puas hati dengan Fiza dan bertindak ingin memalukan dan menjatuhkan artis ini malah yang terbaru carian kami ke akaun instagram Fizahalimofficial didapati sudah tidak ada. Sumber:-Aliffchannel

P.S. 1 – NGERI….Sekeluarga MAUT Selepas TERBABAS Dan TERPEROSOK Di Bawah Treler Yang Berhenti Di Lorong Kecemasan !!!
P.S. 2 – Ngeri….Tiga Individu Maut Ditimpa Papan Tanda Lebuhraya Yang Dilanggar Sebuah Treler !!!
P.S. 3 – ‘Tunggu Kami Di Kejiranan Syurga Abang’ Catatan SAYU Yang Buat Ramai TERSENTUH !!!
P.S. 4 – Seorang PENSYARAH Maut Terlibat KEMALANGAN Dalam Perjalanan Ke Persiapan Majlis Penyerahan Rumah Kepada Mangsa Banjir.
P.S. 5 – Akibat Tindakan MELULU Pemandu Kereta Ini Menyebabkan Dia Terbabit Kemalangan Yang NGERI!!!

The post Di Tuduh Keluar Dengan Suami Orang. Fiza Elite Di SERANG Beberapa Wanita Di Instagram !!! appeared first on BERITA HARIANI.



from BERITA HARIANI http://ift.tt/2hLanZm
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.