Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Produa Bezza : Baru Pakai 2 hari Tapi Enjin Bermasalah Dan Mati Tengah Jalan


saya nk complain tentang produa bezza advance..saya dapat kunci kereta 28/10/2016(sabtu).. pada 30/10/2016 (ahad) selepas 2hari menggunakan kereta tersebut..kerosakkkan serius telah berlaku..engine rosak dan berhenti tepi jalan... 31/10/2016 (isnin) call produa towing utk hantar ke SC PLENTONG dan dikenakan bayaran rm100 (kerana lebih dari 100km dari rumah)..smpai sekarang 2/11/2016 kereta masih di SC...masalahnya baru guna 2hari dah rosak teruk..kereta gantian pon xdiberi...no plat kereta saya F6004... jika minggu ni tiada apa2 info dari HQ..saya terpaksa viralkan memandangkan baru 2hari guna kereta tersebut....saya rasa kecewa dengan mutu produa bezza advance.




Sumber : BicaraNework

from I Am Kiram http://ift.tt/2fQn0BK
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.