Videos

Find Us On Facebook

Semasa

Pesawat Yang Membawa Pasukan Bola Brazil TERHEMPAS. Inilah Tindakkan Pasukan Lawan Tanda Hormat !!!

Pesawat Yang Membawa Pasukan Bola Brazil TERHEMPAS. Inilah Tindakkan Pasukan Lawan Tanda Hormat !!! | Malang tidak berbau apabila tragedi pesawat terhempas yang mengorbankan 76 pasukan bola Brazil, Chapeccoense mengejutkan orang ramai malah hanya 5 daripadanya selamat.

tdfg

Menurut laporan , pesawat yang terhempas itu juga pernah digunakan oleh Lionel Messi bersama pasuka Argentina 3 minggu lalu ketika mereka pulang ke Argentina disebabkan kalah kepada pasukan Brazil 3-0 dalam kelayakan Piala Dunia  10 November lepas.

Dalam masa itu, pasukan lawan yang sepatutnya  bertemu dengan pasukan Brazil ini mahu gelaran juara diberikan kepada pasukan Chapeccoense sebagai tanda hormat terakhir.

Menurut pemain Atletico Nacional, Garcia mewakili pasukan Atletico menyeru agar South American Football Federation ( CONMEBOL) agar mengistihar Chapeccoense sebagai juara.

“ Kami mahukan Chapecoense sebagai juara dan itu juga yang dimahukan oleh seluruh dunia bola sepak”

Setakat ini keputusan masib lagi belum dikeluarkan oleh CONMEBOL walaupun kelab Chapecoense akan diumumkan sebagai juara tidak lama lagi.

1 2 3 4

P.S. 1 – Ada Apa Dengan Brunei? Bila Tahu Inilah Keadaan Brunei Pasti Ramai Rasa Hendak Pindah Ke Brunei Sekarang !!!
P.S. 2 – Aku Selalu MERUNGUT Pada Suami Duit Belanja Tak Cukup. TINDAKKAN Suami Buat Aku MENANGIS Dan MENYESAL !!!
P.S. 3 – Korang Pernah Mimpi Tentang BAYI?? SERAM… Inilah Maksud Jika Selalu MIMPI Bayi !!!
P.S. 4 – ‘Uncle’ Ini TERINGIN Nasi Lemak Ikan Keli. Tindakkan ‘Uncle’ Ini Buat Peniaga Itu TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Dua Pemuda Tahan Teksi Tapi Minta Jangan Guna Meter. Apa Yang Berlaku Seterusnya Buat Pemandu Teksi Itu Bagi Naik Free !!!

The post Pesawat Yang Membawa Pasukan Bola Brazil TERHEMPAS. Inilah Tindakkan Pasukan Lawan Tanda Hormat !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2gUjUxg
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.