Videos

Find Us On Facebook

berita

Pakar DEDAH Isyarat Trumph & Obama Semasa Pertemuan Pertama Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!

Pakar DEDAH Isyarat Trumph & Obama Semasa Pertemuan Pertama Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!| Selepas Donald Trump dan Barack Obama mengadakan perjumpaan di White House, mereka saling memberikan maklum balas yang positif. Obama mengatakan ‘cemerlang’ manakala Trump mengatakan mereka berdua mempunyai ‘hubungan yang hebat’.

ob

Namun, menurut pakar, Patti Wood, ekspresi wajah dan pergerakan tangan mereka menyatakan kisah yang berbeza dan sangat kekok. Patti Wood mengatakan ianya berkaitan dengan ‘alpha game’ (sifat seorang pemimpin secara semulajadi) dan Obama telah menang dengan meletakkan kakinya lebih luas berbanding Trump.

U.S. President Barack Obama meets with President-elect Donald Trump (L) in the Oval Office of the White House in Washington, DC on November 10, 2016. They talked for 90 minutes on a range of issues as the power transition starts. PHOTOGRAPH BY UPI / Barcroft Images London-T:+44 207 033 1031 E:hello@barcroftmedia.com - New York-T:+1 212 796 2458 E:hello@barcroftusa.com - New Delhi-T:+91 11 4053 2429 E:hello@barcroftindia.com http://ift.tt/1S65N3i

Jika anda lihat ke tangan mereka yang berada dalam ‘posisi berdoa ke bawah’, ia bermakna seseorang itu berada dalam keadaan ragu-ragu tetapi mereka kelihatan tenang. Pakar menerangkan bahawa Obama tidak dapat menyembunyikan yang dia tidak sepenuhnya yakin dengan pilihan rakyat Amerika. Wood juga mengatakan cara Obama meletakkan tangannya atas kaki menandakan perasaan bosan.

 2

Ketika Obama memberikan kenyataan, dia ‘terdorong’ dengan semangat Trump yang ingin berhadapan dengan masalah yang dihadapi oleh negara. Namun, Wood berkata mata Obama menyampaikan yang sebaliknya.

“Ada bahagian yang dia berkata dia telah didorong (dengan semangat Trump). Ketika dia mengucapkannya, dia menutup matanya. Saya menyebut keadaan itu sebagai halangan mata. Yang mana memberitahu saya yang dia tidak benar-benar merasakan terdorong,” kata Wood. Apabila Trump menggenggam tangannya, menunjukkan dia cuba untuk menenangkan dirinya. Kredit:- NakBebel

Video:- Disini

P.S. 1 – NGERI….Sekeluarga MAUT Selepas TERBABAS Dan TERPEROSOK Di Bawah Treler Yang Berhenti Di Lorong Kecemasan !!!
P.S. 2 – Ngeri….Tiga Individu Maut Ditimpa Papan Tanda Lebuhraya Yang Dilanggar Sebuah Treler !!!
P.S. 3 – ‘Tunggu Kami Di Kejiranan Syurga Abang’ Catatan SAYU Yang Buat Ramai TERSENTUH !!!
P.S. 4 – Seorang PENSYARAH Maut Terlibat KEMALANGAN Dalam Perjalanan Ke Persiapan Majlis Penyerahan Rumah Kepada Mangsa Banjir.
P.S. 5 – Akibat Tindakan MELULU Pemandu Kereta Ini Menyebabkan Dia Terbabit Kemalangan Yang NGERI!!!

The post Pakar DEDAH Isyarat Trumph & Obama Semasa Pertemuan Pertama Yang Buat Ramai TERKEJUT !!! appeared first on BERITA HARIANI.



from BERITA HARIANI http://ift.tt/2fxiaGo
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.