Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

SUBHANALLAH ! Pengkaji DEDAHKAN “MUHAMMAD” Adalah Nama Paling Popular Di London Dan Ke-2 Popular Di UK !!!

SUBHANALLAH ! Pengkaji DEDAHKAN “MUHAMMAD” Adalah Nama Paling Popular Di London Dan Ke-2 Popular Di UK !!! | Dalam satu kajian terbaru, pengkaji telah mendedahkan nama-nama bayi yang paling popular di UK dengan Muhammed dan Amelia mengungguli carta teratas.

Penyelidikan yang dijalankan di setiap bandar di negara ini telah menunjukkan bagaimana nama kegemaran lama seperti Emily, Sophie, Jack dan Oliver masih lagi diminati pada tahun 2017.
Pada masa yang sama, nama Arab Muhammed muncul sebagai nama yang paling popular diberikan kepada kanak-kanak lelaki dalam budaya-pelbagai London, dan kedua paling popular di seluruh negara.

Sementara itu, Amelia terbukti menjadi pilihan tertinggi di 26 bandar-bandar yang berbeza termasuk Birmingham, Leeds dan Manchester.

Nama yang paling popular bagi kanak-kanak lelaki  di UK, menurut urutan, adalah Oliver, Muhammed, Nuh, Harry, Jack, Charlie, Yakub, George, Ethan dan Henry.
Sementara itu, nama-nama gadis yang paling popular di UK adalah Olivia, Lily, Sophia, Emily, Amelia, Ava, Isla, Isabella, Isabelle dan Sophie.

Sumber:-Dailymail

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post SUBHANALLAH ! Pengkaji DEDAHKAN “MUHAMMAD” Adalah Nama Paling Popular Di London Dan Ke-2 Popular Di UK !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2paKDpP
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.