Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Penumpang Bas PELIK Tiba² Terdengar Bunyi Aneh Dalam Bas. Apa Yang Sami Ini Lakukan Buat Penumpang TERGAMAM !!!

Penumpang Bas PELIK Tiba² Terdengar Bunyi Aneh Dalam Bas. Apa Yang Sami Ini Lakukan Buat Penumpang TERGAMAM !!! | Ahli agama sering dianggap suci, menjauhi perkara buruk, meninggalkan nafsu syahwat kerana bagi mereka kehidupan adalah untuk berdoa dan beribadat.


Kisah seorang netizen warganegara Thailand baru-baru ini yang dipetik dari laman web lobak merah membuatkan ramai orang hilang tanggapan sebegitu kepada tok sami.

“Ketika di dalam perjalanan menaiki bas menuju ke wilayah Nong Bua Lamphu, Wittawat Wonghajuk terdengar bunyi yang pelik.


Saya terdengar bunyi yang pelik. Ketika melihat sekeliling, saya ternampak seorang tok sami sedang memegang telefon bimbit.”


Bukan itu yang memeranjatkan Wittawat, tetapi tok sami itu ternyata sedang menonton video luc@h secara terang-terangan di dalam bas tersebut! Malah, volume yang dipasang tok sami itu sangat kuat dan dia tidak menggunakan earphone sambil menonton video tersebut.

Lebih memalukan lagi, tok sami itu memakai pakaian agamanya yang lengkap dan baru lepas mencukur rambut. Dia turut dilihat memakai cermin mata hitam sambil menikmati ‘hiburan’ yang ditontonnya itu.


Sambil meletakkan telefon itu di atas kerusi tempat duduk penumpang di hadapannya, dia fokus menonton dan tidak mempedulikan tindak balas serta reaksi orang lain di sekelilingnya.

Seorang penumpang wanita yang duduk di hadapan juga dilihat seperti tidak selesa dan memandang ke belakang untuk periksa apa yang berlaku, tetapi malangnya dia tidak dapat melihat apa yang ditonton tok sami berkenaan.
Mungkin dia jarang guna phone, so dia taktau yang orang lain dengar apa yang dia tonton dekat phone tu kan?

Nak tengok video yang penumpang rakam klik link bawah ni.

Sumber:- LobakMerah

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Penumpang Bas PELIK Tiba² Terdengar Bunyi Aneh Dalam Bas. Apa Yang Sami Ini Lakukan Buat Penumpang TERGAMAM !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2qbDdTC
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.