Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Kes Polis Tembak Isteri. Ibu Mangsa Tampil Ceritakan Detik² Kejadian Yang Ramai TAK TAHU !!!

Kes Polis Tembak Isteri. Ibu Mangsa Tampil Ceritakan Detik² Kejadian Yang Ramai TAK TAHU !!! | Seorang suami yang merupakan pegawai polis berpangkat Inspektor tergamak menembak mati isterinya yang dipercayai mengandung kira-kira dua bulan di rumahnya di Kampung Kakai di Serian hari ini 21 Mei 2017.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3.15 petang itu, mangsa, Siti Nadirah Abdullah, 33, dikatakan sedang berehat di dalam bilik sebelum suaminya yang berjawatan Ketua Bahagian Pengurusan Balai Polis Belaga masuk lalu menembaknya sebanyak dua kali di leher dan kepala.

Menurut cerita ibunya:-

Ibu mangsa berusia 62 tahun yang enggan dikenali berkata, sebelum kejadian dia sedang menonton televisyen di ruang tamu dan nampak menantunya tiba-tiba pulang ke rumah terus masuk ke dalam bilik.

“Tidak berapa lama kemudian saya terdengar bunyi dua das tembakan dari dalam bilik itu dan menantu saya pula keluar lalu melarikan diri menggunakan keretanya.

“Saya terus menerpa masuk ke dalam bilik dan terkejut apabila melihat Siti Nadirah sudah terbaring di atas katil dengan kesan darah di kepala dan leher kirinya,” katanya ketika ditemui Utusan Malaysia di Rumah Mayat Hospital Serian hari ini.

Mengulas lanjut, katanya, anak­nya yang tinggal di Belaga dan suspek berada di sini kira-kira seminggu disebabkan menantunya dikatakan berkursus di Kuching.

Ketika ditanya bagaimana hubungan mereka yang telah berkahwin tahun lalu, dia membe­ritahu, tiada apa-apa pergaduhan yang diketahui­nya sebelum itu.

Sementara itu, Pesuruhjaya Polis Sarawak, Datuk Mazlan Mansor berkata, pihaknya yang menjalankan operasi memburu berjaya memberkas suspek di Pasar Raya Emart, Matang pada pukul 9.35 malam.

Ujarnya, pihaknya yang menjalankan siasatan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kini memfokuskan aspek peribadi suspek dan mangsa.

“Buat masa ini kita menimbangkan mangsa sebagai teman wanita ekoran dalam rekod kita tiada maklumat perkahwinan mereka. Bagaimanapun kita tidak ketahui sama ada suspek ada mengahwini mangsa yang merupakan janda secara rahsia,” katanya.

Sumber:- Utusan

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post Kes Polis Tembak Isteri. Ibu Mangsa Tampil Ceritakan Detik² Kejadian Yang Ramai TAK TAHU !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2rGSUng
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.