Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

Beli Bangkai Boeing 727 Dengan Harga 2000 Dollar, Namun Apa Yang Dilakukan Kepada Kapal Terbang Ini Amat MENGEJUTKAN !!!

Beli Bangkai Boeing 727 Dengan Harga 2000 Dollar, Namun Apa Yang Dilakukan Kepada Kapal Terbang Ini Amat MENGEJUTKAN !!!| Barang lama selalu di tinggalkan begitu sahaja. Tetapi bagi orang yang kreatif mereka akan memanfaatkan segala benda yang boleh mendatangkan hasil dan dapat menarik perhatian.

Begitu kisahnya tentang boeing 727 yang telah tersadai kerana tidak digunakan lagi untuk penerbangan. Oleh itu sebuah syarikat perhotelan membeli bangkai kapal terbang ini dengan harga 2000 Dollar untuk diubah suai menjadi hotel.

Untuk memindahkan pesawat ke area lokasi atas bukit berhampiran pantai saja telah menghabiskan lebih kurang 4000 dollar ianya lebih mahal dari harga pesawat itu sendiri !

Proses ubahsuai pesawat mengambil masa selama 4 bulan. Mereka membuat dapur, tempat tidur, ruang tamu dan tandas, manakala struktur dinding pesawat itu diubahsuai dengan kemasan kayu.

Jumlah keseluruhan modal yang dikeluarkan oleh mereka adalah 30 ribu dollar ( termasuk ubahsuai yang berharga $24,000 serta pemindahan pesawat)

Hidup penuh dengan pilihan, tidak ada yang tidak mungkin dilakukan ! Jangan lupa share ya kawan-kawan ! 😀

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post Beli Bangkai Boeing 727 Dengan Harga 2000 Dollar, Namun Apa Yang Dilakukan Kepada Kapal Terbang Ini Amat MENGEJUTKAN !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

from I Am Kiram http://ift.tt/2p4e8ZB
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.