Videos

Find Us On Facebook

Semasa

TERKEJUT Jumpa Bungkusan Belakang Rumah. Apa Yang Ustaz Cakap Buat Aku TAKUT !!!

TERKEJUT Jumpa Bungkusan Belakang Rumah. Apa Yang Ustaz Cakap Buat Aku TAKUT !!! | Assalamualaikum.. Saya dengan rendah hati mohon pada Allah agar kami sekeluarga sentiasa dilindungi dari makhluk Allah, hasad dengki, irihati, dan segala hal yang tak diingini.

Pagi semalam saya terjumpa benda ini di belakang rumah kat celahan pokok kari. Saya waktu tu tak fikir apa² dan ambil benda tu..nak buka tapi rasa was². Saya tunggu sampai suami balik kerja. Tapi sebelum suami balik kerja saya dah minta pakcik sebelah rumah tolong bukakan.

Mashaallah.. Pada Allah kami memohon jauhkan kami dari segala perbuatan syirik. Dalam bungkusan tu ada berus dawai, 4 batang jarum, beberapa helai rambut, beras dan lada hitam di bungkus menggunakan kain barut bayi.

Pada malam semalam juga suami saya telah berjumpa dengan seorang Ustaz yang mahir tentang hal ni.. Dan Ustaz tu mengatakan itu adalah santau untuk merosakkan rahim.. Mungkin kerana sifat irihati melihat rezeki anak kembar 2 & 3 yang Allah kurniakan pada kami.. Dan kemungkinan motifnya agar saya tidak dapat melahirkn zuriat lagi.

Ustaz tu tahu sangat dengan benda tu. Ustaz itu meminta kami untuk menghanyutkan benda ni kat laut atau sungai dengan benda tu dalam bekas yang bertutup rapat.. Dan andai diizinkan Allah Ustaz tu akan datang rumah kami nanti untuk memagar dengan air Yasin dan saya juga di minta untuk minum air bacaan Yasin.. Dalam masa yang sama kami terus meminta pertolongan pada Allah..

Kami tak sangka di arus kemodenan ni masih ada lagi terselit perbuatan syirik ni dikalangan kita umat islam.. Saya memohon pada Allah agar kami sekeluarga sentiasa dilindungi dari segala hasad dengki, irihati, dan di jauhkn dari segala marabahaya.

Semoga apa yang terjadi  pada kami ni dijauhkn kepada orang lain.. Kami tiada  musuh mahupun orang yang sakit hati pada kami.. Tapi andai ada niat terselindung wallahualam.. Nauzubillah hi minzalik…minta Allah jauhkan..

Kami akan sentiasa memohon minta pertolongan pada Allah dan selebihnya kami serahkan segalanya pada pencipta..

Aamiin..

Sumber : Pages Penang Kini

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post TERKEJUT Jumpa Bungkusan Belakang Rumah. Apa Yang Ustaz Cakap Buat Aku TAKUT !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2mbGiVf
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.