Videos

Find Us On Facebook

Sensasi

"Perempuan Tu Mesej Saya Bagi tahu Yg Suami Akan Berkahwin dengan Dia.. Bila Saya Tanya Suami Rupa-rupanya Perempuan tu . . ."

Assalamualaikum admin dan warga krt.. hide kn profile saya.. sya skrg tgh buntu sgt ni dan prlukan kata2 smgt.. saya dh kawin nak msok 4 thun dan blom ada anak.. skrg ni di landa masalah dgn suami saya, dia ada prempuan lain.. dah 2 bulan saya cuba prthankn dan malam ni akhirnya saya dh xtahan sgt.. saya pon kluar dri rumah tu.. saya tau saya brdosa, tapi dia dh mmg x pdulikan saya.. bila saya mnta untk lpaskn saya dia xmahu.. spanjang sya stay dgn dia, dia msg prempuan tu depan saya.. kalau dia ada masalah krja atau tetiba angin, saya la tmpt dia nk lpaskan dan maki2.. dia prnah ada ckp dgn saya suruh bersabar dgn dia dan dia brjnji akan buang prempuan tu.. msalah skrg prempuan tu bru ckp saya yg suami saya nak kawin dgn dia.. saya dh cuba brbncg cara baik dgn prempuan tu tapi dia cakap kalau suami saya x lpaskn dia , dia xkn berganjak.. sya syg kn suami saya.. sya ada tnya dia btol ka apa yg prmpuan tu ckp , dia ckap dia tipu ja.. tapi prmpuan tu ada ss dkt saya yg laki saya merayu2 dkt dia jgn tinggal kan dia.. saya dh buntu mana 1 sya nk prcaya , sbb dia prnah brjnji mcm2 kat saya spnjg 2 bln jdi mcm ni.. dia cakap x sggup tggal saya dan syg kn saya.. tapi dkt prempuan tu dia cakap dia saja2 ja ckp mcm tuu.. skrg apa lgi yg prlu saya buat warga krt? Kali ni klau brpisah mmg dah talak 3.. sbelum ni kami dh prnah berpisah 2 kali.. trima kasih

Sumber : Beritatanpaiklan

from I am Kiram http://ift.tt/2cpcThO
via IFTTT

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.